Krzem - dlaczego warto go uzupełniać?

Każdemu z nas potrzebny jest krzem do prawidłowego funkcjonowania, odpowiada on głównie liczne choroby, słabe paznokcie i włosy. Niedobór krzemu objawia się poprzez pajączki, żylaki, a także łamliwe kości.

Dlaczego krzem jest ważny dla naszego zdrowia?

Każdemu z nas potrzebny jest krzem do prawidłowego funkcjonowania, odpowiada on głównie liczne choroby, słabe paznokcie i włosy. Niedobór krzemu objawia się poprzez pajączki, żylaki, a także łamliwe kości.

Jak uzupełnić krzem?

Krzem przede wszystkim spotykane jest w dziewannie, skrzypie polnym, czy rdeście. Ciekawym rozwiązaniem jest również ziemia okrzemkowa, która charakteryzuje się dużą zawartością krzemu. Ponadto jej składniki potrafi oczyścić organizm z pasożytów, wzmocnić odporność, poprawić trawienie i wzmocnić włosy.

Pierwsze badania nad ziemią okrzemkową miały miejsce już 1972 roku, kiedy to dr Carlisle wykazał jej rewelacyjny wpływ na organizm człowieka. Odkrył, ze zawarty w niej krzem jest niezbędnym pierwiastkiem do prawidłowej pracy organizmu człowieka. Odkrył, iż regularne spożywanie wzmacnia strukturę kości, co chroni przed osteoporozą.

Źródło:
http://arturtopolski.pl/jak-uzupelnic-krzem/

Zobacz również: Zapomnij o nudzie na fitnessie - ćwicz bokwę

Źródło: Krzem

Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Zdrowe odżywianie:

Dietetyczne brownie z kaszy jaglanej Oreo fit 5 fit śniadań z płatków owsianych Tych produktów nie jedz przed treningiem Domowe batoniki musli (bez pieczenia) 41 pysznych przed- i potreningowych przekąsek Odchudzające przepisy: sałatka z kurczakiem i truskawkami Domowe pralinki Smoothie - sposób na zdrowie? Najlepsze orzechy na utratę wagi Kwaśny smak w zdrowej diecie. Właściwości szczawiu Rabarbar- czy warto go jeść ? Fit ciasto marchewkowe Gorąca woda – najtańszy lek świata Wegańskie ciasteczka Ciasto drożdżowe bez jajek, mleka i masła (wegańskie) Grilluj z głową: poznaj przepisy na dietetyczne dania z rusztu! Placki z niepalonej kaszy gryczanej Czekoladowe raw cake Zdrowe tłuszcze na talerzu. W jakich produktach ich szukać? Odchudzające przepisy: jajko zapiekane w awokado Jak przygotować zdrowe i białkowe naleśniki? Sałatka z fasolką mung Wiosenne sałatki, od których nie przytyjesz

Popularne w tym tygodniu:

Dietetyczne brownie z kaszy jaglanej 3 pomysły na obiad za 8 złotych z menu Ewy Chodakowskiej Detoksykujący koktajl z pietruszki, który przygotujesz w 3 minuty Oto co Ewa Chodakowska poleca jeść na drugie śniadanie. Pięć przepisów Co się stanie, jeżeli będziesz pić lampkę wina dziennie? 6 przekąsek poniżej 250 kcal – przygotuj dietetyczny poczęstunek dla swoich gości Co znajdziemy w wędlinach sklepowych? Powody, dla których wakacje all inclusive są niezdrowe Sposób jedzenia zdradza twoją osobowość Jedzenie, które uzależnia Co się stanie, kiedy przestaniesz pić gazowane napoje? 9 rzeczy, których nie powinno się robić przed seksem